Календар

< грудня 2013 >
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 02 по 06 грудня 2013 року
Понеділок, 09 грудня 2013, 16:57

В період з 02 по 06 грудня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 275 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 14 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 355 чол., з них житлової субсидії – 195 чол.;

- підготовлено 144 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- внесено до бази даних всіх видів соціальної допомоги – 639 справ, розглянуто на комісії – 125 справ.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 2 по 6 грудня 2013 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 65 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 47 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 25 довідок.

- надано 5 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 3 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- в 5 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було профінансовано державних соціальних допомог на загальну суму — 4 909, 2 тис. грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 2 по 6 грудня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 4 особам.

- „Інвалід війни” - 1 особі.

            А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

     1) з питань взяття на облік до ЄДАРП- 10 осіб;

2) з питань надання пільг у зв’язку зі зміною адреси – 2 особи;

- видано 1 лист талонів для пільгового проїзду;

- прийнято заяву для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 65,26 грн.;

- прийнято документи на здіснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 2 осіб на суму 2260,00 грн.;

- здійснено прийняття актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та „2 –пільга” від 8 підприємств-надавачів послуг;

- надані пропозиції щодо складання протоколів для проведення розрахунків через ВАТ «Сумиобленерго»;

            - здійснено надання актів звірки розрахунків форма „3 –пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

            - зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста на суму 3697,00 грн.;

            - здійснено підготовку звітів до департаменту соціального захисту за формами «4 – пільга», «6 – пільга»;

- здійснено підготовку та надання звітів до департаменту соціального захисту по твердому паливу та скрапленому газу та звіт по пільговому перевезенню;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 4 еквівалентів наданих пільг;

- здійснено надання фінансових зобов’язаннь до Державного казначейства України;

- здійснено надання оборотної відомості та звіту про використання коштів за двома програмами соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснено надання звіту щодо виданих бланків суворої звітності та звіту щодо бланків на списання;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян за листопад 2013 року, знято з обліку у зв’язку зі смертю 66 особових справ.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 02.12.2013 по 06.12.2013 року) на особистий прийом звернулось 60 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 10 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 9 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 8 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 5 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 5 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 2 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 10 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 2 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 5 особам;

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 13 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 5 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 9 відповідей.

      

Спеціалістами відділу праці за період з 02.12.2013р. по 06.12.2013р.

          Проведена перевірка щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці ДП «Ремпобуттехніка».

          До департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформація про роботу тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення),пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;
  • інформація щодо вирішення найбільш актуальних питань;
  • інформація про хід виконання наказу головного управління праці та соціального захисту населення від 02.12.08р. №146 «Про затвердження заходів мінімізації впливу негативних наслідків світової фінансової кризи»;
  • інформація про хід виконання Плану основних заходів цивільного захисту галузі на 2013 рік;
  • інформація про моніторинг надходжень до місцевих бюджетів області.
  • Інформація про хід виконання розпорядження голови Сумської ОДА від 20.06.2011 №432 “Про утворення обласної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення”.

     Розроблено план заходів щодо проведення у місті у грудні 2013 року місячника легалізації “тіньової” зайнятості.

     Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Валламс”.

             Проведена організаційна робота щодо проведення семінар — наради з питань охорони праці.

    05 грудня 2013 року в приміщенні Шосткинської міської ради відбулась семінар-нарада з питань охорони праці.

   Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 02.12.13 по 06.12.13р.:

- проведено 144 обстеженнь матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 4 отримувачі щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

-        здійснено 11 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

-        здійснено 86 перевірок шляхом запитів до МРЕВ УДАІ та до Держкомзему — 76 перевірок.

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 02 по 06 грудня було перевірено:

- 32 пенсійні справи новопризначених пенсій;

- 26 перерахунків пенсій.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в однієї особи.

На прийом звернулась одна особа з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates