Календар

< грудня 2013 >
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 09 по 13 грудня 2013 року
Понеділок, 16 грудня 2013, 16:58

В період з 09 по 13 грудня 2013 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

 - щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 220 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 18 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 265 чол., з них житлової субсидії – 195 чол.;

- підготовлено 160 справ для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- внесено до бази даних всіх видів соціальної допомоги – 1511 справ, розглянуто на комісії – 149 справ.

 

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 09 по 13 грудня 2013 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 35 нових особових рахунків отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 57 особових рахунків;

 

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог – 25 довідок.

 

- надано 6 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 2 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- в 4 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує в період з 9 по 13 грудня 2013 року:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 4 особам.

 

         А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП - 7 осіб;

2) у звязку зі зміною адреси пільговика – 2 особи;

3) у звязку з продовженням терміну дії посвідчення - 2 особи;

4) з питання зняття з обліку – 1 особа;

- видано 1 лист талонів для пільгового проїзду;

- прийнято заяви від 2 осіб для відшкодування вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад міжміським транспортом на суму 323,88 грн.;

- прийнято документи на здійснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 2 осіб на суму 2260,00 грн.;

- проведено перевірку форми „2-пільга” по 3 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- здійснено завантаження файлів „форми 2- пільга” від 15 організацій, що надають житлово-комунальні послуги населенню;

- здійснено надання звітів до головного управління за формами   „4–пільга”, „6 –пільга” та звіту щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з даними організацій-надавачів послуг;

- здійснено підготовку та надання до відділу грошових виплат і компенсацій 7 еквівалентів наданих пільг;

- проведено перевірка виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- прийнято документи, нараховано кошти організаціям на оплату додаткових відпусток громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 8968,02 грн.;

- проведено фінансування, з урахуванням заборгованості попередніх періоді, організаціям-надавачам послуг для оплати додаткових відпусток та виплати підвищених стипендій громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 11083,84 грн.;

- проведено фінансування, аптечним закладам за безоплатно відпущені ліки та стоматологічній поліклініці за безкоштовно надані стоматологічні послуги громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 1443,57 грн.

 

 

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 09.12.2013 по 13.12.2013 року) на особистий прийом звернулось 57 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 8 осіб;

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 10 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 9 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 4 осіб;

- пільгового проїзду громадян – 6 осіб;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 2 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 3 особи;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 3 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 5 осіб;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 3 особи.

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 10 особам;

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-         реєстраційні дані інваліда та індивідуальні програми реабілітації – на 10 осіб;

-         щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 5 осіб.

На запити Департаменту соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 10 відповідей.

 

 

       Спеціалістами відділу праці за період з 09.12.2013р. по 13.12.2013р.

       

        Проведена перевірка щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці ТОВ «Шостка-технокат».

        Проведена перевірка стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, атестації робочих місць за умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці ТОВ „Шостка-технокат”.

          До департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані:

  • 2 інформаційних звіти щодо заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах міста;
  • інформація про здійснення на території м. Шостка організаційних заходів щодо забезпечення конституційних прав громадян у сфері оплати праці;
  • інформація про стан виконання графіка погашення заборгованості станом на 01.12.13;
  • пропозиції ТДІП на виконання розпорядження голови ОДА № 487 - ОД;
  • інформація про виконання розпорядження голови ОДА № 399 та довідки підприємств-боржників;
  • звіт про виконання основних завдань цивільного захисту у 2013 році;
  • інформація про створення робочих місць юридичними особами за січень-листопад 2013р.;
  • інформація щодо виконання планових показників програми зайнятості населення м. Шостки на період до 2017 року за січень-листопад 2013року;
  • моніторинг створення нових робочих місць по місту Шостка за 11місяців 2013 року.

    

     11.12.2013 року взяли участь у семінарі з керівниками підприємств, організацій, установ, представниками кадрових служб “Права та обов'язки роботодавців щодо забезпечення легальної зайнятості населення”.   Зареєстровані зміни та доповнення до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом КЛПЗ СОР “Шосткинський обласний дитячий протитуберкульозний санаторій”.

     Проведені експертизи колективних договорів на відповідність чинного законодавства:

     між адміністрацією та профспілковим комітетом КП ВУВКГ;

     між командуванням та трудовим колективом ВЧ3022.

                  Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 09.12.13 по 13.12.13р.:

 

- проведено 160 обстеженнь матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- проведені перевірки 5 отримувачі щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

-       здійснено 11 перевірок якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

-        здійснено 10 перевірок шляхом запитів до реєстраційної служби управління юстиції.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 09 по 13 грудня було перевірено:

- 28 пенсійні справи новопризначених пенсій;

- 36 перерахунків пенсій.

На прийом звернулась 6 осіб з приводу правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates