Календар

< січня 2014 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 08 по 11 січня 2014 року
Понеділок, 13 січня 2014, 13:40

В період з 8 по 11 січня 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 175 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 10 осіб.

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 108 чол., з них житлової субсидії – 27 чол.;

- підготовлено 110 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 381 справ, з них житлової субсидії – 276 справ, розглянуто на комісії - 147.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 08 по 11 січня 2014 року:

 

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 43 нові особові рахунки отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 59 особових рахунків;

 

- видано 55 довідок про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог;

 

- надано 4 відповіді за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 3 відповіді за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

 

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 3 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

 

За минулий тиждень надано списків до банків та відділення зв’язку для зарахування на особові рахунки отримувачів на загальну суму 4848390,48грн.:

-            тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів -162155,20грн.;

-            державна соціальна допомога сім’ям з дітьми – 3278017,00грн.;

-            державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 824236,96грн.;

-            державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 583981,32грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

 

- „Член сім’ї загиблого (померлого)ветерана війни” – 2 особам;

- „Ветеран праці” – 8 особам.

 

         А також проведена робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 7 осіб;

2) у зв’язку зі зміною місця реєстрації – 1 особи;

3) у зв’язку з отриманням дублікату посвідчення – 2 особи;

-            видано 2 листа талонів на пільговий проїзд;

-            прийнято документи на здійснення компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 4 осіб на суму 2232,00грн.;

-            прийнято 8 заяв на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

-         надано звіти до головного управління за формами „4–пільга”, „6 –пільга” та звіт щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з даними організацій-надавачів послуг;

-            надано звіти до Державного казначейства України щодо заборгованості за бюджетними коштами форма „7М” та зроблено довідки щодо помісячних асигнувань;

-            надано до Державного казначейства України фінансових зобов’язань;

-            підготовлено та надано до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквівалентів наданих пільг;

-            прийнято заяву на видачу посвідчення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи;

-           прийнято участь у складанні річного звіту про виплату компенсацій, допомоги та надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (форма7ВК);

-      надано звіт до головного управління праці та соціального захисту населення про чисельність осіб, які мають статус громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та осіб, що мають право на пільги, передбачені Законом України;

-            опрацьовано списків померлих громадян за грудень 2013 року, знято з обліку 75 особових справ.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 08.01.2014 по 11.01.2014 року) на особистий прийом звернулось 77 осіб, якими було порушено питання:

 

- забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 5 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 2 особи;  

- отримання засобів реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 6 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 3 особи;

- пільгового проїзду громадян – 2 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 4 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 22 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 25 осіб;

 

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

 

Сектором видано:

 

- санаторно-курортні путівки – 1 особі;

- технічні та інші засоби реабілітації – 2 особам.

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 25 особам;

 

         Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей-інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

 

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

-           щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 2 осіб;

-           анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 2 осіб.

         На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 9 відповідей.

 

Відділ бухгалтерського обліку з 8 по 11 січня 2014р. проведено фінансування:

-            тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів -162155,20грн.;

-            державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми – 3278017,00грн.;

-            державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 824236,96грн.;

-            державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 583981,32грн.

 

Спеціалістами відділу праці за період з 08.01.2014р. по 11.01.2014р. до департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 11 інформаційних звітів.

Розглянуто звернення на урядову “гарячу лінію”.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

 

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 8 по 11 січня 2014р.:

 

- проведено перевірку 6 отримувача щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

- проведено 193 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 11 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- підготовлено і подано запит щодо отримання інформації про права власності на нерухоме майно на 9 осіб до реєстраційної служби міськрай Управління юстиції.

 

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 08.01.2014р. по 11.01.2014р. було перевірено:

  • 15 пенсійних справ новопризначених пенсій;
  • 40 перерахунків пенсій.

На прийом звернулось 3 особи з приводу призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates