Календар

< лютого 2014 >
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28    

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 10 по 14 лютого 2014 року
Понеділок, 17 лютого 2014, 14:04

alt

В період з 10 по 14 лютого 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

  • щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 190 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 16 осіб.
  • прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 198чол., з них житлової субсидії – 35чол.;
  • підготовлено 62 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;
  • здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 219 справ, з них житлової субсидії – 35 справ, розглянуто на комісії - 25.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 10 по 14 лютого 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 53 нові особові рахунки отримувачів допомог, внесено відповідні зміни до 45 особових рахунків;

- видано 33 довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог;

- надано 5 відповідей за письмовими запитами головного управління праці та соціального захисту населення, 7 відповідей за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на обліку.

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 6 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було нараховано допомог на загальну суму – 845760,17грн.

  • Державна соціальна допомога сім'ям з дітьми – 418100,61грн.
  • Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 63109,40грн.
  • Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям – 353298,17грн.
  • Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 11251,99грн.


Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує про роботу з 10.02.2014р. по 14.02.2014р.:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Інвалід війни” - 1 особі;

- „Ветеран праці” – 6 особам;

- «Учасник війни» - 1 особа.

А також проведена робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

  • з питань зняття з обліку ЄДАРП - 67 осіб;
  • видано 2 листа талонів для пільгового проїзду;
  • прийнято 5 заяв на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- проведено перевірку форми „2–пільга” по 3 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- надано акти звірки розрахунків форма „3–пільга” та оборотні відомості про нарахування, фінансування та кредиторську заборгованість до фінансового управління;

- зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста на суму 2401,00грн.;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- до Департаменту управління соціального захисту населення надано звіт про звіряння реєстрів, по твердому та скрапленому газу;

- підготовлено звіти до головного управління за формами «4–пільга», «6–пільга» та звіт щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з наданими надавачів послуг;

- підготовлено та надано до відділу грошових виплат і компенсацій 5 еквівалентів наданих пільг;

- опрацьовано списки померлих громадян за січень 2014 року;

- заповнено соціальні паспорти на 136 ветеранів.


До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 10.02.2014 по 14.02.2014 року) на особистий прийом звернулось 48 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 8 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 5 осіб;

- отримання засобів реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 6 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 1 особа;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 3 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 1 особа;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 2 особи;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особи;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 13 осіб.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 6 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 особам;

- направлення до Шосткинського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 11 особам.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 6 осіб;
  • анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 6 осіб.

На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 9 відповідей.


Спеціалістами відділу праці за період з 10.02.2014р. по 14.02.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надано 8 інформаційних звітів.

Проведена перевірка перевірки стану умов праці, забезпечення соціального захисту працівників, у тому числі зайнятих на роботах із несприятливими умовами праці, атестації робочих місць за умовами праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці ТОВ “ВАНТ” ЛТД та перевірка стану умов праці ПП “Шостінтербуд”.

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

- між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Елегія”;

- між адміністрацією та профспілковим комітетом КП “ВУВКГ”;

- між адміністрацією та трудовим колективом ТОВ “Шостка-технокат”.

Зареєстровані колективні договори:

- між адміністрацією та профспілковою організацією КО “Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 9 “Десняночка” Шосткинської міської ради Сумської області;

- між адміністрацією та трудовим колективом ПП “Шляховик-Шостка”.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.


Сектором державних соціальних інспекторів в період з 10 по 14 лютого 2014р.:

  • проведено перевірку 14 отримувача щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;
  • проведено 62 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;
  • здійснено 18 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;
  • проведено перевірок шляхом запиту про перебування у власності заявників земельних ділянок на 31 осіб до Держземагенства у Шосткинському районі;
  • підготовлено і подано запит щодо отримання інформації про власників транспортних засобів по 48 особам до ВРЕУ УДАІ.


Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 10.02.2014 по 14.02.2014 було перевірено:

  • 10 пенсійних справ новопризначених пенсій;
  • 19 перерахунків пенсій.

На прийом звернулась одна особа щодо правильності призначення пенсії по інвалідності.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates