Календар

< березня 2014 >
П В С Ч П С Н
          1 2
3 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Годинник

Ulti Clocks content

.


Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 24 по 28 лютого 2014 року
Вівторок, 04 березня 2014, 14:56

alt

В період з 24 по 28 лютого 2014 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу за основними напрямками, а саме:

  • щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також про всі види державних соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 139 осіб, в тому числі в телефонному режимі – 5 осіб.

  • прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 130чол., з них житлової субсидії – 25чол.;

  • підготовлено 42 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів;

  • здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 254 справ, з них житлової субсидії – 211 справ, розглянуто на комісії - 14.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат в період з 24 по 28 лютого 2014 року:

- проведено первинний облік усіх видів соціальної допомоги, відкрито 33 нові особові рахунки отримувачів допомог,  54 особових рахунків;та

- видано 29 довідок про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог;.

- надано 7 відповідей за письмовими запитами Департаменту соціального захисту населення, 6 відповідей за запитами районного управління праці та соціального захисту населення, щодо перебування осіб на облік;

- видано 2 посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, в 4 посвідченнях зроблені відповідні відмітки про подовження терміну дії посвідчення інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

За минулий тиждень було надано списки для зарахування на особові рахунки отримувачів державних соціальних  допомог до банків та Поштового відділення на загальну суму 845760,17 грн., а саме:

  • державної соціальної допомоги сім'ям з дітьми — 418100,61 грн;

  • тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів — 353298,17 грн.

  • державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям — 353298,17 грн.

  • державної соціальної допомоги дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства - 11251,99 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян інформує:

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Ветеран праці” – 1 особі;

- „Інвалід віни” – 1 особі;

- „Учасник війни”- 2 особам;

- вкладка до посвідчення „Інвалід війни”- 1 особі.

А також проведена наступна робота:

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 1 особи;

2) з питань зміни адреси – 2 особи;

- прийнято 4 заяви на виплату компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу;

- прийнято документи для компенсації витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни від 1 особи на суму 1130,00 грн.;

- проведено перевірку форми „2 –пільга” по 5 підприємствам щодо правильності нарахування пільг на житлово-комунальні послуги;

- внесено до бази даних ЄДАРП 3 особові справи пільговиків;

- підготовлено та надано до відділу грошових виплат і компенсацій 2 еквіваленти наданих пільг;

- здійснено розподіл коштів для фінансування пропорційно кредиторської заборгованості в розрізі підприємств;

- надано фінансові зобов’язання до Державного казначейства України щодо виплати на тверде паливо та скраплений газ;

- здійснено реєстрацію фінансових зобов’язань на відшкодування вартості наданих стоматологічних послуг та відпущені ліки постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 8530,53 грн. та виплачено кошти в сумі 926,82 грн.;

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян.

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 24.02.2014 по 28.02.2014 року) на особистий прийом звернулось 47 осіб, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 7 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 8 осіб;

- отримання засобів реабілітації – 5 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 5 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- пільгового проїзду громадян – 3 особи;

- виплата компенсації за невикористану-санаторно-курортну путівку – 2 особи;

- виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування – 3 особи;

- забезпечення інвалідів спецавтотранспортом – 1 особа;

- оформлення до будинку-інтернату для людей похилого віку – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 8 осіб;

- направлення до Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 3 особи.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором видано:

- направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 4 особам;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 11 особам;

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

В актуальному стані підтримується Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого протягом тижня занесено дані:

  • щодо забезпечення протезними виробами і технічними засобами реабілітації – на 5 осіб;

  • анкети та направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на 5 осіб.

На запити головного управління праці та соціального захисту населення та міськвиконкому підготовлено та направлено 7 відповідей.

Спеціалістами відділу праці за період з 24.02.2014р. по 28.02.2014р. до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації надані 4 інформаційні звіти.

Проведені експертизи колективних договорів на відповідність вимогам чинного законодавства:

- між адміністрацією та трудовим колективом ПП «Техпромзбут»;

- між адміністрацією та трудовим колективом КП «Шосткинське БТІ» .

Зареєстрований колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом ВАТ «ЗЗБК – 7» на 2014-2016 роки.

Спеціалістами відділу надавалася інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці, колективно-договірного регулювання.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 24 по 28 лютого 2014р.:

  • проведено перевірку 18 отримувача щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді і органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу;

  • проведено 42 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

  • здійснено 43 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги».

Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 24.02.2014 по 28.02.2014 було перевірено:

  • 52 перерахунків пенсій;

  • 113 допомог на поховання.

      На прийом звернулась одна особа щодо призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в разі втрати годувальника та одна особа щодо розміру підвищення дітям війни.

Прийнято документи для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною в двох осіб.

 
© 2008 Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради Розробник Лелюшкіна О.В. Усі права захищено. Joomla 1.5 Templates